درباره انواع هدایای تبلیغاتی

نکات مهم برای خرید لیوان تبلیغاتی

خرید لیوان تبلیغاتی

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی ، بیانگر توجه شما به کیفیت در محصولات است و اینکه چقدر برای مشتریان خود ارزش قائل هستید. در نظر بگیرید که تنها یک لیوان تبلیغاتی با کیفیت ، به مخاطبان شما یادآوری مکرر و مثبتی از کسب و کار شما خواهد داشت. و با خرید یک لیوان تبلیغاتی شما به فروش بیشتری دست خواهید یافت.

مزایای خرید لیوان تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی

شاید ارائه ی لیوان، ماگ و فلاسک به عنوان هدایای تبلیغاتی، کلیشه ای به نظر برسد، اما لیوان ها پتانسیل برندسازی زیادی را ارائه می دهند. زیرا آنها هدایای تبلیغاتی مفیدی هستند که همواره با طرحهای خلاقانه در حال تولید می باشد. و مهمترین نکته آنکه هر برندی می تواند، تبلیغات خود را به روشی ظریف روی آنها به نمایش بگذارد. بنابراین با توجه به افزایش مداوم محبوبیت آنها، بیایید مزایای و نکات مهم خرید لیوان تبلیغاتی را بررسی کنیم.

تعداد دفعات، نمایش برند

با توجه به اینکه لیوان ها در مکانهای مختلف و در غالب مواقع کاربرد دارند بنابراین تعداد دفعاتی که تبلیغات شما دیده می شود بسیار بالاست.

البته هنگام خرید لیوان تبلیغاتی به این نکته توجه کنید: لیوانی استفاده می شود که از لحاظ ظاهری جدید و زیبا باشد. در حال حاضر جدیدترین لیوان های تبلیغاتی از جنس استیل ضد زنگ است. استیل ضد زنگ متریال محبوبی است که با استفاده از آن لیوان و ماگ برای نوشیدن چای و قهوه تولید می شود. استیل ضد زنگ هم درست مثل ظروف سرامیکی و چینی، روی طعم چای و قهوه شما تاثیری نخواهد داشت.

طرحهای متنوع لیوان

در حال حاضر برگ برنده تبلیغات در خلاقیت است. و لیوان تبلیغاتی از اقلامی است که برای تولید آن خلاقیتهای نامحدودی بکار می رود. تا جائیکه برخی از برند ها با خرید لیوان تبلیغاتی خلاقانه، آنها را پیشتاز میدان رقابت قرار می دهند. وقتی برندی، هدیه تبلیغاتی خاصی را به مشتریان خود ارائه می دهد، این خلاقیت جرقه گفتگوهای جالبی را بین مشتریان ایجاد می کند و این به معنای یک تبلیغ رایگان و متفکرانه برای برند است. هر چه مردم بیشتر در مورد هدایای تبلیغاتی شما صحبت کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که دیگران بخواهند در مورد کاری که انجام می دهید اطلاعات بیشتری کسب کنند

توصیه می شود؛ هنگام خرید لیوان تبلیغاتی، طرح و رنگ لیوان را در راستای فعالیت برند و رنگ سازمانی انتخاب نمایید.

تثبیت نام تجاری در اذهان

به خاطر سپردن تبلیغاتی روی یک لیوان خاص برای افراد آسان تر از به خاطر سپردن تبلیغات روی خودکار یا جا کلیدی است. در هنگام خرید لیوان تبلیغاتی می توانید از بین سبک ها و اندازه های مختلف، متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین را انتخاب کنید. و برای درج تبلیغات روی لیوان، از نشانه‌های نمادین و پیام های کوتاه استفاده کنید تا تأثیری ماندگار و بلند مدت داشته باشد.

پس بهتر است برای خرید لیوان تبلیغاتی، لیوانهایی با سطح صاف و سیقلی و ترجیحا سفید را انتخاب نمایید. معمولا لیوان سرامیکی ولیوان چینی از این ویژگی برخوردار است.

یک ماگ یا لیوان سرامیکی از گل رس تهیه می‌شود. اما لیوان چینی از یک نوع گل رس به نام کائولن که بیشتر در منطقه آسیا، به ویژه در کشور چین یافت می‌شود، ساخته می شود به همین دلیل است که ظروف ساخته شده با استفاده از این مواد معمولا ظروف چینی نامیده می‌شوند.
تا به امروز، اروپایی‌ها نتوانسته‌اند سفالی را پیدا کنند که با همان خواص موجود در خاک رس کائولن مطابقت داشته باشد. به همین دلیل، ظروف چینی همچنان با کیفیت تر از سرامیک هستند. به همین دلیل قیمت لیوان چینی از قیمت لیوان سرامیکی بیشتر است. اما اغلب ماگ‌های سرامیکی نسبت به ماگ‌های چینی دوام بیشتری دارند.
ولی مهمترین نکته در زمان خرید لیوان و ماگ آنست که متریال آن نفوإ ناپذیر باشد و روی طعم نوشیدنی تأثیری نگذارد. که این نکته در مورد لیوان سرامیکی و چینی صادق است.جنس هیچکدام از این ماگ‌ها روی طعم نهایی چای و قهوه شما تاثیری نخواهد داشت. چون هر دو آن‌ها بافتی غیر قابل نفوذ دارند و نمی‌توانند روی طعم نوشیدنی‌ها تاثیری بگذارند.

ایجاد مشتریان وفادار

هنگامی که مشتریان با خریدهای معمول خود هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، برند شما، حس خوبی را به آنها انتقال می دهد. و در خاطر مشتریان، برند شما در لیست برند های محبوب قرار می گیرد. لیوان های تبلیغاتی راهی عالی برای ترغیب مردم به تعامل با برند شما خواهند شد.

ارزش بیشتر در بازاریابی شما

انواع لیوان، ماگ و فلاسک تبلیغاتی ، از هدایای تبلیغاتی کاربردی هستند که در بازاریابی و برندینگ نقش مفیدی را ایفا می کنند. زیرا می توانید آنها را منحصر به فرد و مرتبط با گیرنده تهیه کنید. و افراد در روز باها از آن استفاده کنند.مطمئناً با لیوان های تبلیغاتی منحصر بفرد، از رقبای خود متمایز خواهید شد

برای سفارش لیوان تبلیغاتی شخصی، حتما علاقه مندی های مخاطب خاص خود را در الویت قرار دهید و سپس تبلیغات برند. مطمئن باشید اگر هدایای تبلیغاتی برند شما مطابق با نیازها و سلایق افراد دریافت کننده باشد، بازدهی بیشتری خواهد داشت.

یک بوم عالی برای حک تبلیغات

لیوان تبلیغاتی در سبک، اندازه و با متریالهای بسیار متنوع تولید می شود. به همین خاطر کسب وکارهای گوناگون با توجه به مخاطبین خود از این هدیه تبلیغاتی بهرمندمی شوند. علاوه بر آن برای چاپ تبلیغات روی لیوان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. و می توانید لیوان تبلیغاتی برند خود را در طرحهای متنوع ارائه کنید.

خلاقیت در ارائه لیوان تبلیغاتی

خرید لیوان تبلیغاتی راه بسیار خوبی برای دستیابی به مخاطبان خود به روشی نوآورانه است. آنها در شکل ها، اندازه ها و رنگ های مختلف هستند و می توانند برای عملکردهای مختلف استفاده شوند. با آنها می توانید ایده های خلاقانه ای برای هدیه ایجاد کنید.و در میان برندها متمایز شود.

  • با ارائه ی ماگ های مسافرتی، به مشتریان اجازه می دهید تبلیغات برند شما را به هر کجا که می روند ببرند.
  • فوتبال، برجسته ترین ورزش در سطح جهان، یک فرصت تبلیغاتی عالی برای گسترش دامنه مخاطبان شما است. می توانید با ارائه ی لیوان های تبلیغاتی در رویدادهای ورزشی، از این فرصت استفاده کنید.
  • از لیوان ها برای پاداش به کارمندان درون سازمان استفاده کنید. برای هر یک لیوانی اختصاصی همراه با لوگوی سازمان تهیه کنید و همراه با یک نوشیدنی گرم به آنها ارائه کنید
  • و یا یک هدیه خوشامدگویی به کارکنان جدید. در اولین روز ورود، همراه با یک قهوه گرم به آنها انگیزه حضور در شرکت و بهروری بیشتر دهید.

چه کسی عاشق هدیه گرفتن نیست؟ هر شخصی در هر جایگاه اجتماعی از دریافت هدیه ای غیر منتظره خوشحال خواهد شد. مخاطبین و مشتریان خود را با انواع هدایا در مناسبتهای گوناگون خوشحال کنید. شما هم میتواند وسیله ای برای گسترش حس خوب باشید. فرصت را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *