درباره انواع هدایای تبلیغاتی

چرا کلاه تبلیغاتی برای افزایش فروش شگفت انگیز است؟

کلاه تبلیغاتی
  1. 69٪ افراد یک کلاه دارند. اگر شرکت یا مدرسه شما برای کارمندان یا مشتریان شما کلاه تبلیغاتی ارائه نمی کند – باید به این ابزار تبلیغاتی بیشتر توجه کند.
  2. یک کلاه با لوگوی متوسط ​​در طول عمر خود 3400 در مکانهای مختلف دیده می شود. و این یعنی افراد زیادی برند شما را می بینند.
  3. کلاه تبلیغاتی به طور متوسط ​​10 ماه نگهداری می شود. این مدت ماندگاری طولانی برای لوگوی شما است. آن را با یک آگهی روزنامه، رادیو یا تلویزیون مقایسه کنید که در یک لحظه ناپدید می شود.
  4. قیمت کلاه به نسبت تعداد دفعات دیده شدن و ماندگاری تبلیغات شما بسیار اندک است.
  5. یک سوم مردان معمولا در طول سال از کلاه تبلیغاتی استفاده می کنند. .
  6. 63 درصد از مصرف کنندگان کلاه های تبلیغاتی را به دلیل جذاب بودن نگه می دارند. بنابراین، مطمئن شوید که کلاه مناسبی را که مردم می خواهند انتخاب می کنید. کارکنان فروش ما می توانند به شما در انتخاب درست کمک کنند.
  7. معمولا در فصل بهار و تابستان از کلاه بیشتر استفاده می شود. بنابراین دست به کار شوید و کلاه مناسب برای برند خود پیدا کنید.

کلاه تبلیغاتی

کلاه برای محافظت از چشم افراد در برابر نور خورشید و همچنین به عنوان یک اکسسوری مد به ما کمک می کنند ظاهری شیک داشته باشیم. بنابراین، آنها به دلیل ماهیت محافظتی خود یک هدیه تبلیغاتی مفید هستند. کلاه تبلیغاتی را می توان با لوگو و تصاویر گرافیکی هر برندی بصورت اختصاصی تولید کرد. تا از آنها به عنوان ابزار بازاریابی استفاده کنید. علاوه بر آن کلاه تبلیغاتی می تواند لباس و فرم افراد درون شرکت یا سازمان را تکمیل نماید. و به شکل چشمگیری یک کسب و کار را با بودجه بازاریابی محدود ارتقا دهند.

کلاه همیشه جزئی از استایل افراد شیک‌پوش جامعه بوده است؛ خواه این افراد در انگلستان و عضوی از خاندان سلطنتی باشند، خواه جزو پیشگامان مد در تمام دنیا. از همین رو، هیچ سری بدون کلاه تبلیغاتی باقی نمی‌ماند.

تاثیر کلاه بر بازاریابی

کلاه تبلیغاتی مانند انواع پوشاک تبلیغاتی همیشه جزء محبوب ترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت است. و بسیاری از کسب‌وکارها برای شروع کمپین‌های تبلیغاتی خود در ابتدا به سراغ این گزینه می‌روند. بااین‌حال، در سال‌های  اخیر با محبوبیت استایل شخصیت‌های فیلم و سریال‌ها در سراسر دنیا، استفاده از کلاه‌ های تبلیغاتی به عنوان یک شیوه تبلیغاتی مطمئن و جذاب بر سر زبان‌ها افتاده است.

از عوامل موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی، استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص و منحصربه‌فرد است. به همین دلیل، بسیاری از برندها به سوی هدایای تبلیغاتی شخصی و کاربردی می‌روند. از این رو، پوشاک تبلیغاتی از کلاه، تی‌شرت تا کاپشن و هودی از هدایای تبلیغاتی مفید و محبوب هستند. که هیچ‌کس از دریافت آن‌ها امتناع نخواهد کرد.

نکته مهم دیگری در مورد کلاه تبلیغاتی، آن است که این محصولات محدود به فصل خاصی نیست. اگر به دنبال یک بازاریابی حرفه‌ای و خلاقانه هستید، می‌توانید در فصل تابستان کلاه های نقاب دار و بیسبالی را هدیه دهید و در فصول سرد سال به سراغ کلاه کپ و کلاه بافتنی بروید که بسیار کاربردی و محبوب هستند.

انواع کلاه

اگر از انواع مدل های کلاه مردانه به خواهیم نام ببریم می‌ توان: کلاه تریلبی، کلاه پاناما، کلاه کپ، کلاه نیوزویک و کلاه فلت را می توان نام برد و اگر از انواع مدل های کلاه زنانه به خواهیم نام ببریم می‌ توان:کلاه نقابدار، کلاه برتون، کلاه باکت را می توان نام برد. کلاه ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند که بستگی به نوع کلاه و زمان استفاده از آن دارد. به‌صورت کلی، می‌توان با استفاده از جنس‌های زیر انواع مختلفی از کلاه ها را تهیه کرد:

کتان

برزنت

پشم

نمد

جیر

حصیر

چرم

پارچه

آکریلیک

پلی استر

پلی‌پروپیلن

نایلون

ابریشم

مخمل

پلاستیک

فوم

کاغذ

خرید کلاه تبلیغاتی مناسب

. گزینه‌های زیادی برای خرید کلاه‌ وجود دارد، اما باید در نظر داشته باشید که تناسب مناسب مهم است. هنگام انتخاب کلاه به سن و سلیقه مخاطبین خود توجه کنید. کلاهی را تهیه کنید که استفاده شود. به عنوان مثال، آیا کلاه به سبک کامیون دار می خواهید یا کلاهی مناسب ورزش و پیاده روی. گزینه های بی پایانی برای خرید کلاه وجود دارد، بنابراین اجازه دهید فروشندگان ما به شما کمک کنند تا بهترین کلاه تبلیغاتی را برای برند خود تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *