درباره انواع هدایای تبلیغاتی

جعبه ابزار تبلیغاتی

جعبه ابزار تبلیغاتی

جعبه ابزار، شامل اقلام مختلفی از انواع ابزار آلات مانند انبر دست، سیم چین، متر، انواع پیچ گوشتی و …. می باشد که بصورت منسجم در کنار هم قرار دارند. جعبه ابزار به جهت کاربرد فراوان در محل کار، ماشین و منزل، یکی از نیازهای اساسی می باشد که لازم است هر شخص یکی از آن را همیشه در دسترس داشته باشد. بدیهیست که جعبه ابزار تبلیغاتی، از هدایای تبلیغاتی خاص و کاربری می باشد

جعبه ابزار یا هدایای تبلیغاتی خاص

زمانی که قصد خرید هدایای تبلیغاتی دارید، باید اولین و مهمترین آیتم انتخابتان، میزان کاربرد روزانه و ماندگاری آن در طول زمان باشد.

شما می توانید هدایای تبلیغاتی نفیس و خاص انتخاب نمایید و با این کار هدایای لاکچری ارائه دهید. اما در نظر داشته باشید، اهدای هدایای تبلیغاتی مفید، که در زندگی روزمره افراد در هر لحظه نیازهایی را برطرف می سازد، اثربخشی بیشتری خواهد داشت. بنابراین جعبه ابزار تبلیغاتی، از هدایای تبلیغاتی مفید است که ارائه ی آن نشان از هوشمندی شماست.

ویژگی های این ابزار تبلیغاتی عبارتند از :

  • کاربردی و مفید هستند.
  • معمولا دارای حجم و وزن کمی هستند و قابل حمل می باشند.
  • به ندرت خراب می شوند و بسیار ماندگار هستند.
  • امکان چاپ بروی هر یک از ابزار وجود دارد و تبلیغ شما در هر مکان و زمانی دیده خواهد شد.
  • قیمت جعبه ابزار تبلیغاتی به نسبت هدایای تبلیغاتی خاص بسیار کم تر است.
  • ابزارها معمولا در جعبه هایی محکم و زیبا ارائه می گردد تا از یک سو شرایط نگهداری بهتر از آنها مهیا گردد و از یک سو این هدیه با صورتی زیبا و شکیل ارائه گردد.
  • از آنجا که این ابزارها مفید و کاربردی هستند،  مخاطبین از دریافتشان حس خوشایندی خواهند داشت و نام و مشخصات برند شما برای همیشه در ذهنشان تثبیت خواهد شد.

انواع ابزار تبلیغاتی

در گروه هدایای تبلیغاتی فدک، طیف گسترده ای از ابزار تبلیغاتی ارائه می گردد تا شما با توجه به سلیقه و نیاز مخاطبین خود و بودجه تبلیغاتی سازمان، بهترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب نمایید. انواع ابزار تبلیغاتی عبارتند از:

جعبه ابزار، ابزار چند کاره، انواع متر، انواع ابزار تکی

چاپ روی جعبه ابزار

حک کردن مشخصات برندها، به روی جعبه و ابزار درون آن، با چاپ لیزر صورت می گیرد. با چاپ لیزر می توان جزئیات کامل را حک کرد و چاپی با کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتر خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *